måndag 26 mars 2012

Hål i huvudet

Antingen har förkylningstiderna satt sig på hjärnan och fullständigt korkat igen systemet eller så har jag helt enkelt bara hål i huvudet. Klart är att vindsvåningen helt är out of order för tillfället. Hoppas jag. Måtte det vara övergående? I fredags glömde jag fullständigt bort att maila och anmäla att Pussegullan inte kunde komma på bassängträningen. I morse skulle jag ringa dagis och säga att hon blir hemma i dag också eftersom förkylningen inte är riktigt på tillbakagång även om febern är borta. När jag kommer till jobbet är det tomt. Först framåt lunch kommer jag på: Rackans! Dagis! Mycket mening att ringa då. Inte. Även solen har fläckar och den som har koll tappar kontroll. Sjukdomar i kombo med sömnlösa nätter är sådär för en funkismamma. Går på sparlåga i väntan på bättre tider och en skarpare hjärna. Hmmm. Det kan ju också vara åldern...ve och fasa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar