lördag 8 oktober 2011

I´ll see you in court

Jaha, så kommunen la inte ner någon större möda på att granska vår överklagan. Man undrar nästan om de ens läste det hela?
Bara skicka det utan vidare spisning. Jag känner mig en smula nervös inför domstolen som ska fatta beslut om mitt liv, som ska avgöra om vi får avlastning eller inte.
Är ju en riktig nybörjare i dessa sammanhang och funderar på om jag måste köpa en Sand dräkt att ha på mig inför domaren? Men i ren Ally McBeal anda försöker jag samla mod och säger:
Hey, I´ll see you in court.
Låter bra mycket tuffare än jag känner mig.

2 kommentarer:

bissemagnus sa...

Nej nej nej, ingen Sand dräkt - du måste se sliten och trött ut, inte pigg och fräsch... Trist att det måste sluta i rätten!! Heja dig o Gullan!!

Monkan sa...

Inte så ovanligt att de inte omprövar sitt beslut. Dessutom kommer vi inte att träffa någon domare :-)

Skicka en kommentar