tisdag 14 februari 2012

Clouds in my coffee and sugar in the sky

Har många tankar som fladdrar förbi i dag, som snöflingor virvlar de omkring och jag kan inte fånga en endaste en. De flyger och far, lämnar ett litet avtryck, ett litet spår hos mig. Som lätta fjärilar lyfter de i min hjärna och är omöjliga att få ner på papper. Har massor med ord som står på kö men med fingrarna på tangenterna så smiter de hela tiden ifrån mig. Tänker att Gullan är min stora skatt och min vackraste ängel, men också mitt ok att bära. Jag älskar henne så det svindlar i hjärtat. Mitt finaste. En del av mig själv, en fortsättning på det som är jag. Det viktigaste som finns. Kanske det får bli dagens tanke och jag sätter punkt?

1 kommentar:

bissemagnus sa...

<3 <3 <3
Tre hjärtan till mina finaste uppe i Sthlm!

Skicka en kommentar