fredag 19 augusti 2011

Jet-set-resa

I helgen blir det konstigt och ovant må jag säga!
Det blir en jet-set-resa ner till Skåne för att gå på ett hejdundrande bröllop på slätten och här kommer grejen: utan barn!
Oj oj oj.
Underbara Gullanmormorn tar hand om fröken på bästa sätt medan vi glider flygplan ner till Malmö, festar och glider hem igen. Inte klokt egentligen.
Hoppas på en riktigt romantisk vigsel och en hejdundrande fest efteråt men skåningar brukar kunna parta loss ordentligt så det lär bli extra alles.
Hoppas även att jag kan släppa på kontrollbehovet och bara kan inse att det kommer gå hur bra som helst för Pussegullan och mormor hemmavid, man behöver inte alltid vara med och peta i allt. Hela tiden. Faktiskt. Så det så.
Men ovant blir det, första gången man åker ifrån henne för att roa sig själv, i vanliga fall kommer man själv som prio 156 efter allting annat som har med Gullan att göra.
Ready for take off!

5 kommentarer:

Monkan sa...

Låter superkul! Ta en shot för mig med! :-)

/Monkan

Monkan sa...

Btw, jag kan kommentera!!!!!!! Äntligen! *extas*

Tove sa...

Så synd att vi inte kunde passa fröken imorgon, hade varit supermysigt! Men på detta sätt får ju ni en riktig lyxhelg istället, hoppas ni får superkul och njut ordentligt! Stor kram!

Magne sa...

Hoppas du kan släppa på kontrollbehovet och släppa loss ordentligt som sig bör! Behöver Gullanmormor hjälp med något kan hon alltid höra av sig till mig, jag ställer upp!

bissemagnus sa...

Och hur gick det?? Både med Gullan, Gullemammans saknad och fest utan läppglans??

Skicka en kommentar