onsdag 27 juni 2012

Save as

Om man bortser från min ädla och breda bakdel så gillar jag det här fotot. Jag gillar också att Pussegullans mage har varit i schysst form de senaste dagarna, inte alls så motvillig som den kan vara och hon har klarat att göra no 2 själv och utan mankemang eller hjälpmedel. Små saker som får välbefinnade att sprida sig i kroppen en vanlig onsdag. Vi fortsätter envist med träning på potta och toalett (som ni ser) och ofta kommer det åtminstone lite kiss vilket känns väldigt positivt. Ibland blir det roliga missförstånd som i går när jag sa till Gullan att "nu går vi upp och kisselissar tycker jag". Då tecknar hon ivrigt: katt. Undrande tittar jag på henne och säger "nä, ingen katt vi ska kissa bara". Hon svarar med katt igen. Då kommer jag på att man allt som oftast säger kissekatt! Ha, tänk att man ska vara så trög ibland! Häng med morsan, häng med!


Och när jag sparade ner denna bild av själva torkprocessen, så måste man ju fnittra
när man klickar på "save as".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar