onsdag 24 oktober 2012

Rykande färsk!

I dag kom nya numret av tidningen från Anhörigas riksförbund (AHR). Och min krönika tyckte de tydligen var värd att publicera även denna gång, konstaterar jag lite stolt! När jag lämnade den till redaktören för några veckor sedan kändes den sådär lagom upphetsande men nu när den fått smälta lite så var jag trots allt nöjd med slutresultatet. Men det var rackarn var lång den blev. Undrar om en enda själ i Sverige orkar läsa klart?


Senaste krönikan...


...utan slut?

3 kommentarer:

Magne sa...

Du behöver inte vara så osäker på din skrivförmåga. Du skriver jättebra! Även en person som jag, som inte har en aning om din situation egentligen, blir fångad av din text.

bissemagnus sa...

Kan du inte scanna in texten och maila den till mig så jag kan få läsa. Please....

Unknown sa...

Jag vill också läsa

Skicka en kommentar