tisdag 24 januari 2012

Brottarbralla med majonnäs

I går försökte jag fånga Gullans kvällsbrottning på bild med lite varierat resultat.
Föreställ er att ni jagar en fruktansvärd tornado över stäpperna i USA och försöker ta kort på den samtidigt som den äter upp hela lador, hus, staket och kor.
Där har ni det mellan tummen och pekfingret:


Här sitter jag och tittar lite på TV i godan ro. Det är Musses Klubbhus som visas i afton. Spännande och så sjungs det en hel del och det gillar jag.



Se på attan! Nu dimper minsann min mamma ner i soffan! Wee hoo!



Det kan bara betyda en sak: BUSDAGS! Äntligen. Här kommer jag!



Aaaaattaaaack! Jag tar rejäl fart!



Jag kan flyga, jag är inte rädd! Om en millisekund sekund landar jag rätt på din mage, mamma, och matchen är i gång. Bäst av 400 ronder med extra sudden death. Ingen paus eller halvlek. Må bästa Gulla vinna.

Take cover och håll i hatten, gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar