tisdag 3 april 2012

You got mail

A wonderful mail! Ibland ramlar det in så oerhört fantastiska mail så jag bara måste skriva om dem här i bloggen. Häromdagen fick jag nedanstående från en kär vän. Och jag mår så bra utan att egentligen helt kunna analysera varför. Men det har förmodligen med medvetenheten att göra som jag varit inne på tidigare. Att människor öppnar sina ögon lite mer och ser. Verkligen ser sånt som de fina funkisbarnen.
Så vackert. Liksom insidan hos min vän B. Så långt borta men ändå nära.

"Tänkte på dig en del efter att jag träffat en kille som hette XXX. Han var en jättegullig funkis kille i rullstol gissningsvis i 5 års åldern som var iväg på semester med sin mamma, pappa o lillebror + en extra hjälp. Jag träffade honom utanför toaletten när jag skulle byta på XXX. Efter jag sagt hej till honom så frågade tjejen som var med honom om han kunde säga vad han hette och då sa han XXX, sen försökte han sig även på mitt namn med gott resultat - en sån kille han var!! Han får mig fortfarande att le av ngn anledning. Han var ngt speciellt som gjorde en varm om hjärtat varje gång man såg honom ute under veckan!"

1 kommentar:

bissemagnus sa...

Du gör så att vi andra ser - LY <3

Skicka en kommentar